Vi har 1-3 dagers utsendingstid fra vårt lager, forutsatt at varen er på lager. Ordre som bestilles innen kl. 12:00 mandag - torsdag, sendes normalt samme dag. Inne på ordresiden din kan du se hvilken status produktet eller produktene i din bestilling har.
Frakt og levering
På produktet du vil kjøpe, kan du se hvilke leveringsalternativer som er tilgjengelig, hva det koster og estimert leveringstid. Som Komplett Club-medlem har du alltid fri frakt.
Du får sporingslenke på e-post når ordren er sendt fra oss. Du finner også sporingslenken på dine ordre.
For å være sikker på å få din bestilling levert før jul, er det viktig å følge bestillingsfristene nedenfor. Fristene gjelder bestillinger der alle produktene er tilgjengelig på lager og det ikke er produksjonstid (eks. Komplett-PC) eller det er bestilt med tilleggstjeneste (eks. bildekalibrering eller påsetting av skjermbeskyttelse).
Vi tilbyr både Postnord og Posten. Hentefristen er 7 dager for begge.
Bestillingsfrister for postnummer 0000 - 7999: 19. desember, klokken 12:00.
Bestillingsfrister for postnummer 8000 - 8999: 18. desember, klokken 12:00.
Bestillingsfrister for postnummer 9000 - 9799: 17. desember, klokken 12:00.
Finn ditt Postnord utleveringssted
Finn ditt Posten utleveringssted
- Posten/Postnord, medlemspris / kjøp over 1 500,-: 0,-
- Ikke medlem / kjøp under 1 500,-: 59,-
Kan velges for mindre pakker med verdi under 3 000,-. Leveres rett hjem i din egen postkasse. Hvis pakken ikke får plass, vil den bli levert til nærmeste utleveringssted. Du vil da bli varslet på SMS.
Bestillingsfrist for postnummer 0000 - 7999: 19. desember, klokken 12:00.
Bestillingsfrist for postnummer 8000 - 9999: 17. desember, klokken 12:00.
- Medlemspris / kjøp over 1 500,-: 0,-
- Ikke medlem / kjøp under 1 500,-: 39,-
Ordre som legges før kl. 12:00 kan normalt hentes samme dag. Vi sender en SMS og e-post når pakken er klar til å hentes (sjekk uønsket/spam da den kan havne der). Du kan også sjekke ordrestatus på Min side. Hentefrist for pakker i Pick-up-Point er 14 dager.
Bestillingsfrist 23. desember, klokken 11:00.
- Åpent: Mandag – fredag: 09:00 – 17:00
- Adresse: Østre Kullerød 2, 3241 Sandefjord
- Pris: 0,-
Porterbuddy leverer pakker opp til 50×50×50 cm / maks 21 kg. Varer under en verdi på 1 000 kr kan leveres uten at noen er tilstede.
Bestill før kl. 12:00 søndag – fredag: Levering samme kveld* (mellom kl. 17:30 – 19:30 eller kl. 19:30 – 21:30)
Bestillingsfrist: 23. desember, klokken 12:00.
Bestill før kl. 12:00 søndag – torsdag: Levering samme kveld* (mellom kl. 17:30 – 19:30 eller kl. 19:30 – 21:30)
Bestillingsfrist: 22. desember, klokken 12:00.
- Kjøp over 400 kr: 79 ,-
- Kjøp under 400 kr: 99 ,-
- Større pakker (Oslo-området): 119 ,-
*estimert levering samme kveld, avvik eller forsinkelser hos transportøren kan påvirke leveringstiden.
Leveres til adressen du oppgir på bakkenivå. Du må være hjemme for å signere for levering. Leveringstidspunkt avtales med transportør.
- Medlemspris / kjøp over 1 500,-: 0,-
- Ikke medlem / kjøp under 1 500,-: 159,-
Vi tilbyr hjemlevering med Posten på pakker under 35 kg.
Hvis du bor i Oslo-området, kan du bestille før kl. 00:00 og få varene levert hjem neste kveld mellom kl. 17:00 – 22:00. Du får beskjed på SMS når pakken er underveis. Hvis du vil, kan du velge at pakken settes igjen.
Bestillingsfrist for postnummer 0000 - 7999: 16. desember, klokken 12:00.
Bestillingsfrist for postnummer 8000 - 8999: 10. desember, klokken 12:00.
Bestillingsfrist for postnummer 9000 - 9999: 10. desember, klokken 12:00.
- 1–3 dager: 159,-
- Ekspress (bestill frem til midnatt og få varen neste dag): 799,-
Når blir min bestilling sendt?
Hvordan sporer jeg bestillingen min?
Inne på ordresiden så finner du en knapp som heter "Pakkesporing" trykk på denne for å finne frem sporingen til bestillingen din.
Kan jeg legge til noe i bestillingen min etter kjøpet er fullført?
Nei, når du har fullført kjøpet via kassen og mottatt ordrebekreftelse så er det ikke lenger mulig å legge til noe i bestillingen.
Hvordan kansellerer jeg min bestilling?
Du kan selv kansellere ordren din via ordresiden, knappen for kansellering finner du oppe på høyre side.
Kan jeg endre fraktmetode på min bestilling?
Nei, dessverre så kan du ikke endre fraktmetode etter at bestillingen er fullført.
Om ikke alle varer er på lager, kan jeg få det som er på lager først?
Ja, ordren kan du dellevere selv inne på ordresiden din (se knapp oppe på høyreside).
Hvorfor får jeg ikke valgt ekspress-levering?
Hvis du ikke får valgt ekspresslevering kan årsaken være at kapasiteten er full eller du bor utenfor transportørens leveringsområde.
Hvorfor er ikke ordren min sendt fra dere enda?
I perioder hvor vi mottar mange bestillinger kan utsendingstiden fra vårt lager være lengere enn normalt, vi streber etter å sende ut alle ordre i løpet av 1-3 virkedager.
Jeg har bestilt til Pick up Point, men ikke fått hentemelding på SMS.
Enkelte kunder opplever at SMS med hentemelding fra Pick up Point havner i innboksen "spam/uønsket" på telefonen. Vennligst sjekk om det er tilfelle for deg. Du kan også fremvise e-post som også bekrefter at ordren er klar til henting.
Hvordan kommer jeg i kontakt med transportør?
Du kan ta kontakt med PostNord: https://www.postnord.no/kontakt-oss/, Bring: https://www.bring.no/kundeservice og PorterBuddy: https://www.porterbuddy.com/


