Prismatch*Prismatch*

Flex Renewal, hvordan fungerer det?

Vil du beholde produktene? Da trenger du ikke gjøre noen ting, og den månedtlige betalingen fortsetter til produktene er nedbetalt.

 

Steg 1 – Velg hvilke produkter du vil bytte

Før du kan velge dine nye FLEX-produkter må du velge hvilke produkter du til returnere. Hvis du har flere FLEX-produkter i kontrakten din, kan du returnere en eller flere.

Du kommer lettest i gang via ''Min side''. Velg deretter hvilken avtale og hvilket produkt du vil bytte. På FLEX-siden har du oversikt over hvilke produkter som har en aktiv FLEX-avtale, og hvilke som kan byttes.

Tilbehør er fullt betalt etter 24 måneder og kan beholdes.

 

 

Steg 2 – Velg din nye favoritt

Når du har valgt hvilket produkt du ønsker å returnere, kan du velge ditt nye FLEX-produkt fra vårt FLEX-sortiment. Akkurat som vanlige FLEX-kjøp.

 

 

Steg 3 – Du mottar ditt nye FLEX-produkt!

Før du må returnere ditt gamle FLEX-produkt vil du motta din nye ordre. Dette gjør at du kan overføre all data mellom produktene.

Du har ca. 2 uker på deg før du må sende ditt gamle produkt tilbake til oss.

Ikke glem å rense produktet for all data før du sender det!

 

 

 

Steg 4 – Send ditt gamle produkt tilbake til oss

Du har alltid minst ett kostnadsfritt fraktalternativ. Fraktbrevet vil bli sendt til deg via e-post, som du enten skriver ut eller skanner hos et Posten-leveringssted.

Hvis produktet veier mer enn 35 kg henter vi dette gratis hos deg.

Pakk det gamle produktet godt inn i enten:
1. Den originale esken.
2. Esken det nye produktet kom i.
3. En annen eske du har liggende.

Trenger du assistanse? Ring vår kundeservice – så skal vi gjøre vårt beste for å hjelpe! Telefon: 33 00 55 00.

 

 

Steg 5 – Produktkontroll

Når vi mottar det gamle FLEX-produktet ditt, er det første vi gjør å slette alle dataene på enheten en gang til.

Før vi finner en ny eier til produktet må vi sjekke at alt fungerer som det skal, og at det ikke er skadet utover normal slitasje.

Vi har et eget vurderingsverktøy! Hvis du ønsker å se hvordan dette fungerer og få en indikasjon på tilstanden til produktet selv, Du finner det på "Min side".

 

 

Steg 6 – Resultat av produktkontroll

Når kontrollen er fullført, vil du motta en e-post med resultatet.

OK tilstand – vi gir beskjed til Resurs bank. Nå er det ikke noe mer å betale, med mindre du har valgt å beholde andre FLEX-produkter på samme kontrakt. Da reduseres månedskostnaden tilsvarende.

Dårligere tilstand – Produktet er ødelagt eller i dårligere tilstand utover normal slitasje. I dette tilfellet er produktet mindre verdt, og du vil bli tilbudt denne verdien slik at vi kan reparere/resirkulere det.

Dersom du godtar den nye verdien, vil dette beløpet bli trukket fra ditt gjenværende beløp. Din månedlige kostnad vil da bli beregnet på nytt.

Hvis du ikke aksepterer den nye verdien, vil vi sende produktet tilbake til deg og kontrakten fortsetter uten endring. Akkurat som om du hadde beholdt produktet.

*Beløpet som utbetales vil basere seg på din opprinnelige betalingsplan. Hvis du har overholdt denne, bør kontrakten bli fullstendig avsluttet med betaling fra oss.

Spørsmål og svar

 

Er det andre ting du lurer på? Les mer her.