TCL 43" 43V6B 4K HDR Google TV
4K HDR, Dolby Atmos, Google TV
Det blir ikke enklere enn dette. Med Komplett FLEX kan du velge mellom 1000vis av produkter, og du betaler 0 kr i dag. Du får en fast månedspris - og når du bytter produkt får det gamle produktet ditt en ny eier. Har du spørsmål om FLEX? Klikk her!
4K HDR, Dolby Atmos, Google TV
4K HDR, Dolby Atmos, Google TV
60Hz 4K, 3x HDMI 2.0, eARC, ALLM, a5 AI Processor, AI Picture & Sound
4K HDR, Dolby Atmos, Google TV
60Hz 4K, 3x HDMI 2.0, eARC, ALLM, a5 AI Processor, AI Picture & Sound
4K HDR, Micro Dimming, Dolby Atmos, Google TV
4K HDR, Micro Dimming, Dolby Atmos, Google TV
144Hz, 4xHDMI 2.1, G-Sync+FreeSync, α9 AI Processor, made for OLED
144Hz, 4xHDMI 2.1, G-Sync+FreeSync, α11 AI, LG's Best OLED Processor
Neo QLED, 4K, Neo Quantum HDR, Game Mode, AI Gen2 Processor, 4K 120Hz Gaming TV
FLEX priseksempel: 10 000 o/36 mnd, 326/mnd, kostnad 1 725, totalt 11 725. Eff. rente 11,18%.
Bytt produkt etter 24 mnd hvis du vil.
Ingen av delene! Komplett FLEX er et produktabonnement og et finansieringsprogram fra Kompletts samarbeidspartnere Fairown og Resurs Bank. Det gir deg muligheten til å bytte et produkt til et annet.
I praksis er det som å ha et abonnement på de til enhver tid beste og siste elektronikkproduktene fra Komplett. Du velger produkter, tilbehør og forsikring, og betaler en fast månedspris. Etter avtalt periode får du mulighet til å bytte ut produktene. Du kan da velge for eksempel en nyere PC-modell, eller bytte til et nettbrett om du har kommet frem til at dette passer deg bedre. Dette kaller vi å flexe.
Ja, du eier produktet. Men du må ta godt vare på produktet for å kunne flexe.
Ja. Det beste for miljøet er at du tar vare på emballasjen produktet kom i og bruker det for returen. Om du ikke har tatt vare på emballasjen kan vi sende deg nytt mot en kostnad. For kjøp gjort før 1. mars 2022 tilbyr vi gratis erstatningsemballasje, men om du har den gamle emballasjen oppfordrer vi deg til å bruke det.
Selvfølgelig! Det er jo ditt. Vil du ikke flexe produktet fortsetter du månedsbetalingen til hele restbeløpet er betalt.
Ja, du kan når som helst betale restbeløpet til Resurs Bank og dermed avslutte FLEX-avtalen. Totalbeløpet blir da høyere enn kontantprisen. Det tilkommer ingen ekstra kostnader når du betaler på forhånd, sammenlignet med om du velger å beholde produktet etter 24 måneder. Nøyaktig beløp som skal betales oppgis av Resurs Bank.
Vær oppmerksom på at du kun kan betale totalbeløpet, altså lånebeløpet hos Resurs Bank, og dermed avslutte ditt FLEX-abonnement. Du kan ikke forhåndsbetale den månedlige kostnaden for selve abonnementet, eller forskuddbetale for alle 24 månedene som et engangsbeløp.
Når du flexer et produkt, for eksempel Komplett PC, skal den returneres til oss med de samme spesifikasjonene som ved kjøp.
Du kan når som helst nedbetale restbeløpet til Resurs Bank og dermed avslutte din FLEX-avtale. Totalbeløpet blir da høyere enn kontantprisen. Det tilkommer ingen ekstra kostnader når du nedbetaler på forskudd, sammenlignet med om du beholder produktet etter 24 måneder. Nøyaktig beløp som skal betales oppgis av Resurs Bank.
Vær oppmerksom på at du kun kan betale totalbeløpet, altså lånebeløpet hos Resurs Bank, og dermed avslutte ditt FLEX-abonnement. Du kan ikke forhåndsbetale månedskostnaden for selve abonnementet, eller forhåndsbetale for alle 24 månedene som et engangsbeløp.
Nei, avtalelens lengde er knyttet til den tidsperioden som angis ved kjøp. Ønsker du en annen avtaleperiode må du sette sammen en ny produktpakke.
Du får en faktura med konto- og KID-nummer hver måned. Fakturaen kommer den 10. hver måned i Digipost og ca. den 15. hvis du vil ha den i postkassa. Du finner også fakturaen på Min Side hos Resurs Bank.
Du kan når som helst se dine fakturaer ved å logge inn med Bank-ID hos Resurs Bank. Bruk denne linken (https://www.resursbank.no/logg-inn) og klikk deretter på "Mine sider"-knappen for å velge innloggings- og verifiseringsmetode.
Ja. Resurs Bank gjør en kredittvurdering når du fullfører bestillingen din.
Det kommer an på hvilket produkt, eventuelle tilbehør og forsikring du har lagt til i FLEX-handlekurven. Totalsummen ser du før du bekrefter bestillingen.
Det er den summen du har igjen å betale, om du velger å ikke flexe produktet ditt. Totalbeløpet blir da høyere enn kontantprisen. Nøyaktig hvor mye du skal betale står angitt før du bekrefter din bestilling.
Det kommer an på hvilket produkt du har valgt. Dato for når produktet er nedbetalt vises før du bekrefter bestillingen din i kassa. Der ser du også om det går an å flexe produktet og bytte til et annet etter 24 måneder. Det varierer nemlig fra produkt til produkt.
Den effektive renten varierer avhengig av produkt. Du betaler kun den angitte månedlige kostnaden for produktene du har valgt i abonnementet, ingen andre kontraktsgebyrer kommer i tillegg så lenge betalingsplanen følges.
Velger du derimot å beholde produktet istedenfor å flexe betaler du den avtalte månedskostnaden i noen måneder til. Totalbeløpet blir da høyere enn kontantprisen. Nøyaktig hvor mye du skal betale står angitt før du bekrefter din bestilling.
For at du skal kunne bytte produktet etter 24 måneder må du forholde deg til den avtalte månedskostnaden. Men du kan nedbetale restbeløpet, altså den totale lånekostnaden hos Resurs Bank, når du vil. Det tilkommer ingen ekstra kostnader når du nedbetaler på forhånd, sammenlignet med om du beholder produktet etter 24 måneder. Den nøyaktige summen å betale oppgis av Resurs Bank.
Vi gjør oppmerksom på at du kun kan nedbetale det totale restbeløpet, altså lånesummen hos Resurs Bank, og dermed avslutte ditt FLEX-abonnement. Du kan ikke forhåndsbetale månedskostnaden for selve abonnementet eller forhåndsbetale for alle 24 månedene som et engangsbeløp.
Nei. Minimumsavgiften må alltid betales.
Nei. Resurs Bank sender fakturaen til deg via Digipost. Du kan også finne fakturaen på "Mine sider" hos Resurs Bank. Du kan imidlertid legge opp et fast trekk i nettbanken din.
Du får ikke faktura på mail. Resurs Bank sender til din Digipost (https://www.digipost.no/) eller i posten. I tillegg kan du se fakturaene ved å logge deg inn hos Resurs Bank her (https://www.resursbank.no/logg-inn).
Du kan enten sende mail til kundetjeneste@resursbank.no eller ringe 22 56 37 33
Komplett tilbyr en FLEX løsning for deg som student også. Dette er et tilbud til deg over 19 år der du kan låne opptil 20 000 kroner (minimum 1 000), og med mulighet for å bytte produkt etter 24 mnd. Studentbevis må kunne fremvises på forespørsel.
La oss forklare litt mer om hvordan det fungerer, og hvordan du kommer i gang:
1. Dersom du har funnet produktet du ønsker deg, må du først sjekke at produktet inngår i FLEX-ordningen. Dette kan du sjekke ved å gå inn på produktsiden, hvor det eventuelt vil være en blå knapp hvor det står "Kjøp med FLEX". Denne knappen vil også gi deg informasjon om hvor mye du betaler i måneden. Dersom du ønsker mer informasjon kan du klikke på lenken under.
2. Fullfør så de neste stegene i kassen før du trykker på "Fullfør bestillingen" .
3. I det neste steget kommer du til en side hvor du må identifisere deg med BankID.
4. Når du kommer til siden "Komplett FLEX finansieringssøknad" fyller du inn den manglende informasjon og velger den blå knappen "Fortsett med FLEX Young*"
5. På siden "Kontraktsoversikt"" ser du over at alt stemmer. Signer så avtalen med BankID.
Nå er produktet på vei hjem til deg. Som med alle produkter fra Komplett kan du velge å hente det hos posten eller få det levert rett hjem. Enklere blir det ikke!
Ja, du kan velge å flexe ett produkt og betale restbeløpet for et annet. I praksis får du to ulike FLEX-avtaler - ett for produktet du beholder og ett for det du oppgraderer. En ny kredittvurdering gjennomføres og en ny avtale opprettes hos Resurs Bank.
Det avhenger av produkttype. Riper og sprekker i skjermer er for eksempel noe som påvirker annenhåndsverdien sterkt, mens riper på en støvsuger er mindre problematiske og kan sees på som normal slitasje. Hva som gjelder for akkurat ditt FLEX-produkt blir beskrevet i forbindelse med at returprosessen utarbeides.
Som en del av returprosessen vurderes det om produktet har en gjensalgsverdi. Hvis produktet er defekt eller har alvorlige skader, kan det hende du må betale hele saldoen. Uansett hjelper vi med å resirkulere det ødelagte produktet ditt.
Kompletts samarbeidspartner Fairown inspiserer produktet, sjekker at det fungerer som det skal og foretar eventuelle reparasjoner. Avhengig av utfallet vil produktet enten få et nytt hjem eller bli skrotet til fordel for reservedeler og gjenvinning.
Minst ett gratis fraktalternativ er tilgjengelig som en del av returprosessen.
For å være sikker på at ditt personvern blir ivaretatt anbefaler vi deg å slette alle personlige data og utføre en tilbakestilling av fabrikkinnstillingene. Kompletts samarbeidspartner Fairown vil også sørge for at enheten din er fullstendig tømt før den finner et nytt hjem.
Nei. Tilbehøret du har valgt, for eksempel mus og tastatur, har ingen saldo og betales i sin helhet etter 24 måneder. Disse beholder du selv om du flexer hovedproduktet.
Per nå får ca. 80% av alle returnerte produkter et nytt hjem. Øvrige brukes til reservedeler eller gjenvinnes.
Ja, når det er på tide å flexe returnerer du produktet og oppretter en ny FLEX-avtale på det produktet du ønsker fra vårt FLEX-sortiment. En ny kredittvurdering gjøres og en ny avtale opprettes med Resurs Bank.
Blant annet mobiler, nettbrett, smartklokker, PC-skjermer, laptops og gaming-PC-er. Se etter den blå kjøpsknappen på produktsiden for å se om Komplett FLEX er et tilgjengelig betalingsaltnernativ.
Ja, du har 14 dagers åpent kjøp med FLEX fra du mottar ditt produkt.
For å kjøpe produkter med Komplett FLEX må du ha fylt 19 år.
Nei. Du må identifisere deg med Bank-ID og avtalen med Resurs Bank blir stående i ditt navn.
Har du bestemt deg for å sende produktet tilbake, men allerede mottatt den første fakturaen, trenger du ikke betale den. Har du allerede betalt, sendes pengene tilbake til deg.
Hvis du unnlater å betale fakturaen fordi du har bestemt deg for å angre kjøpet, men blir ilagt et forsinkelsesgebyr av Resurs Bank når fakturaen forfaller, blir kravet automatisk slettet så snart Resurs Bank mottar oppsigelsen din fra oss.
Er du usikker på noe kan du alltid kontakte kundeservice (https://www.komplett.no/kundservice/), så hjelper vi deg.
Vi pauser betalingsplanen frem til du har mottatt en ny vare. Kontakt vår kundeservice (https://www.komplett.no/kundservice/) så hjelper vi deg!
Du eier produktet og er dermed ansvarlig for det. Vi anbefaler derfor at du velger Trygghetsavtale (https://www.komplett.no/kampanje/139335/trygghet-avtale/) som vi tilbyr som en del av produktpakka i Komplett FLEX. Avtalen gir en ekstra sikkerhet, og dekker de første 12 månedene av ditt FLEX-eierskap. Du kan lese mer om hvordan du får reparert et skadet produkt her (https://www.komplett.no/kampanje/139336/hva-hvis-produktet-gaar-i-stykker).
Selvfølgelig! Månedsbeløpet justeres automatisk når du kjøper et kampanjeprodukt eller bruker en rabattkode.