Prismatch*Prismatch*

Det skal lønne seg å være medlem i Komplett Club!

 

Medlemmer får alltid FRI FRAKT* i tillegg til flere andre rabatter og fordeler.

 

Slik fungerer det

Alt du trenger å gjøre er å krysse av på «jeg vil bli medlem» på denne siden eller i din handlevogn. Det er gratis å være medlem.

Du får poeng på alle dine kjøp, 1 krone tilsvarer 1 poeng, i tillegg til poeng for godkjente produktanmeldelser. Din poengperiode starter når du melder deg inn og etter 12 måneder starter en ny og du kan klatre i stigen på nytt.

Ved ulike poengnivåer får du ulike typer av fordeler. Fordelene er i utgangspunktet gyldige i 12 måneder, unntatt 10% på valgfritt produkt* som er gyldig i tre måneder. Dersom du når det høyeste nivået så overføres alle poeng mellom 20 000 og 40 000 til neste poengperiode, sånn at du raskere kan komme deg oppover i stigen.

Rabatter du får i klubben
trekkes automatisk i handlevognen, unntatt 10% på ett valgfritt produkt*. Denne må aktiveres manuelt i handlevognen. Du kan i tillegg bruke dine klubbfordeler på produkter som allerede har en rabatt, prinsippet «best rabatt vinner» gjelder. Det betyr at du ikke kan få rabatt på rabatt men at du vil få den beste rabatten.

Eksempel. Hvis et produkt allerede har 6% rabatt i en kampanje og du har fordelen «10% rabatt på ett valgfritt produkt*» så kan du bruke denne fordelen på produktet og få totalt 10% rabatt.

 

Eksklusive medlemstilbud!

I tillegg til fordelene i stigen, har vi også eksklusive tilbud, kun for medlemmer.

 

 

*Rabattene i fordelsstigen gjelder produkter og ikke tjenester. 

*10% på valgfritt produkt kan ikke brukes på apple og konsoller.

Ofte stilte spørsmål om Komplett Club

Hvordan blir jeg medlem?
Du kan bli medlem via knappen «Ja, jeg vil bli medlem» på
denne siden, eller via din handlevogn.

Hvordan får jeg poeng?
Poengberegningen begynner allerede ved ditt første
kjøp så snart du har blitt medlem. Du oppnår poeng ved
alle kjøp, der 1 krone tilsvarer 1 poeng. Poengene gis
når pakken din er blitt sendt. Dine poeng er gyldige i
12 måneder fra det dato du ble medlem.

Hvor ser jeg stigefordelene?
Disse ser du her. Husk at fordelene har
begrenset varighet (fire måneder) og disse vil bli
merket med holdbarhetsdato. 

Hvor lenge er poengene gyldige?
Du beholder dine poeng i 12 måneder fra den datoen du ble
medlem. Deretter nullstilles poengsummen (untatt
VIP-medlemmer som får overført alle poeng over 20000
opp til 40000), og du kan på nytt klatre i stigen og oppnå fordeler. 
Fordelene du har opparbeidet deg beholder du til og med
angitt dato. Melder du deg ut mister du poengene og fordelene.

Mister jeg poeng når jeg får eller benytter en stigefordel? 
Nei, fordelene «koster» deg ikke poeng. Du beholder
altså alle dine poeng både når du får, og benytter en fordel.

Hvor lenge varer fordelene?
Hvert tilbud vil ha en tidsbegrensing som er oppgitt
i handlevognen eller på din klubbside.

Kan man bruke en fordel i kombinasjon med gavekort? 
Ja.

Kan klubbfordeler brukes i kombinasjon med andre fordeler/rabatter?
Ja, du kan bruke flere klubbfordeler på samme ordre.
Du kan i tillegg bruke dine klubbfordeler på produkter
som allerede har en rabatt, prinsippet «best rabatt vinner» gjelder.
Det betyr at du ikke kan få rabatt på rabatt men
at du vil få den beste rabatten.
Fordeler kan kun brukes på produkter.

Beholder jeg mine aktive stigefordeler selv om poengene
tilbakestilles etter 12 måneder?
Du beholder samtlige fordeler så lenge de er gyldige,
holdbarhetsdatoen finner du i handlevognen.
Dersom du er VIP-medlem, forblir du VIP i 12 måneder
uansett om dine poeng forsvinner i løpet av de 12 månedene.

Kan jeg handle noe for mine poeng? 
Nei, du kan ikke handle for poengene, men poengene gir deg
tilgang til ulike typer fordeler, som f.eks. rabatt på kjøp.

Hva skjer om jeg når en av de høyere nivåene med én gang?
Da får du alle fordelene opp til det nivået du er på.

Hva koster det?
Det er gratis å være medlem, men du må handle varer på
Komplett.no for å oppnå eller bruke fordelene.

Hvordan melder jeg meg av?
Du kan til enhver tid melde deg av kundeklubben uten
begrunnelse eller heftelser. Avmelding skjer ved å fjerne
avkrysningen for Komplett Club på «Min Side»,
eller via link i e-mail.

Hva innebærer «Fri Frakt»?
Fordelen «Fri Frakt» gir deg gratis
levering med vårt rimeligste fraktalternativ.
«Fri Frakt» kan derfor ikke benyttes på
«Hjemlevering med innbæring» , "Ekspresslevering"
eller andre ekstratjenester. «Fri Frakt» gjelder Fastlands-Norge.
Bor du på Svalbard vil du få opp leveringsalternativ med
egne priser når du går til kassen, basert på ditt postnummer.

Medlemsvilkår

  • For å bli medlem må du ha en kundekonto på Komplett.no samt være forbruker.
  • Oppnådde fordeler er knyttet til ditt personlige kundenummer, og skal ikke benyttes eller deles med andre.
  • Ved brudd eller mislighold av våre medlemsvilkår, misbruk av fordelene i Komplett Club, eller andre overtredelser forbeholder vi oss retten til å si opp medlemskapet med umiddelbar virkning.
  • Inntjente fordeler kan ikke løses inn i kontanter.
  • Som medlem vil du få tilsendt mail/SMS med gode tilbud og nyhetsoppdatering forbundet med kundeklubben. Tjenesten er frivillig, og du kan til enhver tid melde deg ut av kundeklubben på «Min Side» eller ved å benytte link i utsendelsen.
  • Ved utmelding mister du dine poeng og aktiverte fordeler kan ikke brukes.
  • Komplett Club kan benytte dine kjøpsopplysninger for å beregne opptjente poeng. For å tilby deg mest mulig relevant informasjon og unike tilbud, har vi inngått et samarbeid med Symplify for mailutsendelse. Dine persondata hos oss: navn, telefonnummer og epostadresse blir på ingen måte misligholdt eller solgt til tredjepart.
  • Komplett Services AS, org.nr. 979 642 121, er behandlingsansvarlig for virksomhetens behandling av personopplysninger. Den behandlingsansvarlige har det øverste ansvaret for å sikre at all behandling og håndtering av personopplysninger skjer i samsvar med gjeldene lovgivning.
    Mer om vår behandling av persondata og vår personvernerklæring finner du her.
  • Hvert medlem har ansvar for at kontaktopplysningene knyttet til kundeklubben er oppdatert til enhver tid.
  • Komplett forbeholder seg retten til å gjøre endringer i overstående punkter samt nivåer og fordeler. Ved større, eventuelle endringer vil du motta informasjon vedrørende dette på e-post eller medlemssiden.