Prismatch*Prismatch*

Supportavtale

Velkommen til en enklere og mer bekymringsfri hverdag med Komplett.no sine Supportavtaler

Vi står til tjeneste, slik at du kan nyte alle fordelene av ditt produkt uten stress og problemer!​

På denne siden finner du informasjon om Supportavtalens åpningstider, hvordan du tar kontakt med våre serviceteknikere, nødvendige forberedelser og ofte stilte spørsmål.

Bruk av denne tjenesten krever at du har en aktiv Supportavtale hos Komplett.no. Har du ikke dette kan du kjøpe en supportavtale tilpasset ditt produkt. Du finner våre supportavtaler her

Supportavtale er en relativt ny tjeneste hos Komplett.no og tilbys for tiden på de fleste laptoper kjøpt hos Komplett.no. Vi vil gradvis utvide tjenesten til å dekke flere PC-er og elektronikk. 

Åpningstider:

Tjenesten er tilgjengelig på ordinære hverdager, mandag til fredag kl. 09:00 – 17:00.

Du kan melde behov for teknisk hjelp også utenfor våre åpningstider. Du vil da bli ringt opp så fort tjenesten åpner igjen.

Hvordan bruke Supportavtalen:

Ved behov for assistanse ringer vi deg opp uten unødig opphold – lettvint, og du slipper å vente i kø! 

Klikk på knappen nedenfor for å melde et supportbehov:

Nødvendige forberedelser:

Når du skal bruke Supportavtalen blir du bedt om å oppgi navn, telefonnummer og en kode fra e-post som verifiserer at du har en aktiv Supportavtale hos Komplett.no. 

Denne koden finner du i e-posten du fikk tilsendt som bekreftelse på bestilling av Supportavtale da du kjøpte dette. Dersom du ikke finner tilbake til denne e-posten, kan du alternativt legge inn ordrenummer for kjøpet av tjenesten. Ordrenummeret finner du inne på din ordrehistorikk. Du kan søke i ordrehistorikken på «Supportavtale».

Finner du ikke nødvendig informasjon kan du kontakte vårt kundesenter, så hjelper vi deg.

Når du bruker Supportavtalen ber vi om at du:

  • Er i nærheten av produktet du trenger hjelp med når vi kontakter deg
  • Har tenkt gjennom hva du trenger hjelp med / feilbeskrivelse
  • Om mulig har internettilgang på produktet du trenger hjelp med, som kreves dersom vi skal kunne tilby fjernhjelp i samtalen (kunne ta over styring av f.eks. din laptop)